Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 MT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Direct uit voorraad leverbaar! Prijs is geheel rijklaar inclusief, btw, bpm, kenteken, tenaamstelling, volle tank & 5 jaar garantie (!)

De 700MT vertegenwoordigt het toppunt van vrijheid en verkenning. Hij laat de avontuurlijke geest in rijders ontbranden, verlegt grenzen en ontsluit nieuwe grenzen. Met de 700MT kun je onvergetelijke reizen maken en de schoonheid en sensatie van de wereld als nooit tevoren ontdekken. Hij maakt reizen mogelijk die het voorstellingsvermogen te boven gaan en brengt het verre dichterbij dan ooit tevoren.

De styling van de heeft scherpere lijnen en de zijvleugelbeschermers benadrukken de mech-stijl. De lichtmodellering is geoptimaliseerd, het ontwerp van de meerlijnige lampen is agressiever en de helderheid is verbeterd om de weg beter te bedekken.

Het nieuwe 5-inch TFT-scherm ondersteunt eenvoudige schermprojectie. De oorspronkelijke twee USB type-A pluggen zijn nu aangepast naar één Type-A en één Type-C om te voldoen aan de behoeften van verschillende mobiele apparaten.

Het motorblok van de 700MT is gebaseerd op het bewezen motorplatformontwerp van CFMOTO, een vloeistofgekoelde 693cc tweecilinder lijnmotor met maximaal vermogen van 49 kW bij 9000 t/min en maximaal koppel van 68 Nm bij 6500 t/min, levert een beter koppel bij lage snelheden en biedt tegelijkertijd de standaardmodus en elektronische systeeminterventie voor een soepele rijervaring.

Het brede zadel, de 18 liter brandstoftank en de standaard R17 CST-banden voor en achter maken de 700MT tot een geweldige toerfiets voor lange afstanden. Met optionele zijkoffers en valbaren om gegarandeerd verder te rijden, begint toeren met de 700MT.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike Centre Holland
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: KAWASAKI in 1988 - Atsushi Okabe wint het Japanse Motorcross kampioenschap voor de tweede maal op rij op een KX 125 R. Een prachtige machine, de ZX-10 wordt aan het publiek voorgesteld. Deze machine heeft een aluminium E-box frame welke ontworpen is door Kawasaki’s raceteam-engineers. Met een gewicht van slechts 225 kg en een topsnelheid van 270 km/h doet het menig motorminnend mens likkebaarden. Op dat moment de snelste motor ter wereld. En hé, het is nog maar 1987 hoor. Ook wordt de ZX-4 in Japan in produktie genomen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion