Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 CL-X HERITAGE - 2021

€ 4.999,- € 6.450,-
5680 Km
Blauw
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
cfmoto - 700-cl-x-heritage
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DEMO aanbieding CFMOTO 700CLX Heritage!

Bij deze bieden wij deze prachtige 700CL-X Heritage aan voor 4.999,- euro.
De motor wordt afgeleverd met een onderhoudsbeurt en 12 maanden Bikegarant!

Motor is voorzien van:
- Cruisecontrol
- Volledig (adaptive) LED verlichting
- ABS
- Twee rijmodi
- USB aansluiting

Markeert X het onbekende, of roept het ons op tot oneindige mogelijkheden? De 700CL-X Heritage staat met zijn frisse kijk op de klassieke stijl voor een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van CFMOTO.

Enkele klassieke elementen van de 700CL-X springen onmiddellijk in het oog: de retro-geïnspireerde ronde koplamp, de aluminium zijpanelen van de brandstoftank, het met leder beklede zadel en de meerspaaks lichtmetalen velgen met Pirelli-banden.

De X-elementen van de 700CL-X Heritage zorgen voor een moderne toets en contrasteren met de klassieke designesthetiek.

FRAME
CFMOTO ontwierp een volledig nieuw chroom-molybdeen frame dat slechts 16,5 kg op de weegschaal legt. De aluminium swingarm voegt daar 6,7 kg aan toe.

REMMEN
Vooraan werd bewust geopteerd voor een enkele 320 mm remschijf met radiale remklauw, vanwege de positieve invloed op wendbaarheid, budget en veerwerking.

BANDEN
De Pirelli MT60RS banden zorgen met hun semi-noppenprofiel voor een typische scrambler-look maar kunnen zich op vlak van stuurgedrag en grip meten met de besten. Vooraan zien we een 19-inch wiel met een bandbreedte van 110 mm terwijl achtereen een 180 mm band de 17-inch vijfspaaksvelg siert.

ERGONOMIE
De 700CL-X Heritage is een compacte motor die vanwege zijn zithoogte van 800mm ook toegankelijk is voor kleinere rijders. De sportieve kniehoek zorgt samen met het goed gepolsterde zadel en het brede stuur voor een actieve maar comfortabele zithouding.
Niet alleen heeft deze nieuwe CFMOTO 700 CL-X Heritage een unieke stijl, de 700 CL-X is ook voorzien van een uitzonderlijke uitrusting in dit segment: zo is de nieuwe 699 cc paralleltwin met 75 pk en 68 Nm uitgerust met ride-by-wire technologie, een slipperkoppeling en zelfs cruisecontrol.

ZADEL
Het zadel is onmiskenbaar bepalend voor de look van deze motorfiets. Bij de Twilight Blue zien we een zwarte viltachtige uitvoering en bij de Coal Grey een lichtbruin zadel in lederlook. Dit comfortabele zadel heeft ook ruimte voor een passagier.

STUUR
Op de Heritage vind je een aluminium stuur, gemonteerd op risers die centraal afgewerkt zijn met een coole “X”. Dankzij dit brede stuur kan je genieten van een optimale hefboomwerking voor een flitsend stuurgedrag.

VERING
Selecteer de ideale settings van de volledige instelbare KYB veerelementen en laat de 150 mm veerweg, zowel voor als achter, optimaal voor je werken.

We geven je graag nog een aantal andere features mee: USB-aansluiting - adapatieve LED verlichting - LED richtingaanwijzers met uitdooffunctie - twee rijmodi (Economic & Sport) - Limp mode - Rollover sensor.
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motormakelaar.com

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
ABS, Cruise control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motormakelaar
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion