Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 CLC - 2024

€ 6.999,- € 7.199,-
Nieuw
Black/Red
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Voorjaarsactie! Van € 7.199 VOOR € 6.999,- OP=OP!

De CFMOTO 450 CL-C is meer dan alleen een cruiser. De perfecte combinatie van details en klassieke accenten, waarbij het cruiser-ontwerp soepel verandert in een geest van onbeperkte vrijheid.

450CL-C is een meesterwerk met een prachtig ontwerp dat alle ogen trekt. De buitenkant heeft een klassieke uitstraling, geaccentueerd door een zorgvuldig gepolijste tankdop die glanst als een spiegel. Het naamplaatje en het logo van de zilveren ring uit 1989 zijn een eerbetoon aan erfgoed en vieren een tijdloze erfenis.

Met een indrukwekkend maximumvermogen van 30 kW bij 8.000 tpm en een zorgvuldig gekalibreerd koppel bij lage toerentallen, dat een maximumkoppel van 42 Nm bij 6.250 tpm bereikt, straalt de 450CL-C charme van trip uit. De krukashoekvan 270° en de dubbele balansassen zorgen samen voor een soepele, gecontroleerde rit, zodat trillingen uw rijplezier nooit onderbreken.

Gates’ innovatieve riemaandrijving voegt moderne technologie toe aan de klassieke cruiser, levert efficiënt vermogen en straalt verfijning uit.
De 450CL-C biedt een balans tussen comfort en stijl. Met een zithoogte van 690 mm biedt hij de rijder absoluut comfort.Het leren zadel is behandeld met revolutionaire Pinstripe® Retro-technologie. Door ongeëvenaard comfort te combineren met tijdloze stijl, belichaamt elke reis de ware geest van reizen.

Gewicht van 181 kg zorgt voor stabiliteit tijdens het rijden.

450CL-C brengt innovatie in de ervaring met een 3,6″ retro stijl rond TFT gebogen display, dat navigatieprojectie ondersteunt, met ingebouwde schakel- en uitdoofherinneringen. Deze intelligente technologie verhoogt het rijplezier.

T-box maakt een naadloze verbinding van het voertuig met de telefoon mogelijk en biedt functies zoals OTA-upgrade, MotoPlay, beveiligings- en antidiefstalfuncties, routeregistratie en realtime weergave van voertuiginformatie via de app. Gebruik CFMOTO RIDE. Dit verbetert de rijervaring door gemak binnen handbereik te brengen.

€ 7.199,- (Inclusief BTW, BPM en afleverkosten en 5 jaar garantie!)

 

  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motormakelaar.com

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorcentrum Lunteren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion