Nieuwsbrief:

CAGIVA  RAPTOR 650 - 2006

Garantie: Nee
45576 Km
ROOD
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
cagiva - raptor-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Cagiva Raptor 650 (Suzuki motorblok) !! nette goed onderhouden motor. Zo meenemen!

Het familiebedrijf Wim ter Braake Motoren is al meer dan 31 jaar dé motorwinkel van Nederland. Met altijd meer dan 200 motoren op voorraad is er voor elke motorliefhebber een passende motor. We leveren alle merken, nieuw en gebruikt.

Per 1 februari 2022 heeft Voordeelhelmen.nl haar intrek genomen op de bovenverdieping van Wim ter Braake Motoren. Met meer dan 80 merken in het assortiment en deskundig advies kan Voordeelhelmen.nl de motorrijder voorzien van een complete motoruitrusting.

Voor onderhoud en/of reparatie is ook uw motorfiets in uitstekende handen in onze 5 sterren gecertificeerde werkplaats. We zijn ook in het bezit van een vermogens-testbank voor het perfect afstellen van uw motorfiets.

Kortom, bij Wim ter Braake bent u aan het juiste adres voor alles wat te maken heeft met motoren. Wij zouden graag eens persoonlijk kennis willen maken en zien u dan ook graag bij Wim ter Braake Motoren te Nijeveen.


  • Zie je iets leuks?

    BEL of MAIL 

    0522-492255 

    Wim@terbraake.nl 

    Wij staan graag voor u klaar. 

Opties en Accessoires:
Bezorgen door heel NL mogelijk, Dealeronderhouden, Historie aanwezig, Keuze vermogen Cat. A2 of A!, Kijk ook naar onze andere adv!, Naar keuze rijbewijs Cat. A/A2, Prijs is inclusief alle rijklaar kosten, Temperatuurmeter, Zeer netjes




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion