Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2016

42816 Km
Wit
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
BMW S1000 XR

Zeer nette S1000 XR, keurig onderhouden en goed gedocumenteerd.
Boekjes en rekeningen aanwezig, wij verkochten deze BMW in 2021 aan de vorige eigenaar. 
Deze ruilde de BMW in op een bijna nieuwe S1000 XR.

27/04 2016 kreeg de BMW de 0-km beurt of Pre-Delivery Check
26/05 2016 kreeg de BMW de 1.000 km inrijbeurt bij     816 km 
13/01 2017 kreeg de BMW een onderhoudsbeurt bij   7.064 km  
20/07 2017 kreeg de BMW een onderhoudsbeurt bij 13.520 km
18/03 2019 kreeg de BMW een onderhoudsbeurt bij 17.001 km 
13/09 2019 kreeg de BMW een onderhoudsbeurt bij 19.200 km
20/07 2021 kreeg de BMW in onze WP een beurt bij 33.644 km Afleverbeurt Axelsbikeshop
14/06 2023 kreeg de BMW een onderhoudsbeurt bij  40.682 km 
18/09 2024 kreeg de BMW een onderhoudsbeurt bij  42.355 km

Nu staat de BMW klaar voor nieuwe avonturen, kom langs voor een proefrit of bel 072-5119292 voor info of afspraak.
 
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion