Nieuwsbrief:

BMW  R NINE T SCRAMBLER - 2024

Garantie: Nee
1980 Km
MANHATTAN METALLIC (METALLIC)
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2020 - jan. 2024
Modelcode: K23
Typenummer: 0L71

Technische informatie
Koppel: 116 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 218 x 87 x 112 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Historie
Aantal eigenaren: 1
Opties en Accessoires:
Bij aanschaf van deze motor 25% korting op een voorraadhelm naar keuze, BMW Bar-end Spiegels, BOS SSEC GT both sides einddempers, Let op! Kilometrage kan afwijken. Vraag onze verkoop., ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Boordcomputer, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektronisch Stabiliteits Programma, Hoge buddyseat (0792), Koplamp Pro (0219), Kruisspaakvelgen (0771), LED dagrijverlichting, LED koplampen, Metaalkleur, MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Rijmodi Pro (0224), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Harten Amersfoort
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion