Nieuwsbrief:

BMW  R 27 - 1964

Garantie: Nee
43928 Km
ZWART
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering: LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".

BMW R27


- Kenteken: ZM-83-25
- Merk: BMW
- Model: R27
- Tellerstand: 43928 KM
- Carrosserievorm: Overig
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1964
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 245 cc
- Aantal cilinders: 1
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: Vrijgesteld


Exterieur

- Bagagedrager
- Belastingvrij


Zeer mooi gerestaureerde R27 echt topstaat, nrs zijn niet matching.
prijs voor klassiekers is op basis van "zo mee"

Aflevering
LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl

fransbleeker.nl/
Opties en Accessoires:
Bagagedrager, Belastingvrij




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion