Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS TRIPLE BLACK - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
BLACK STORM
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Semi-automaat
Nieuw: Ja
Modelcode: KA1
Typenummer: 0M21
Opties en Accessoires:
Bij aanschaf van deze motor 25% korting op een voorraadhelm naar keuze, BMW windgeleiders smoke, BMW windscherm smoke, BOS Desertfox Double D BC, BOS Metalworks crashbars BC, Adaptieve rijhoogte hulp (020D), Anti diefstal alarm (0603), Centrale vergrendeling (0417), Comfort buddyseat (077C), Double silencer (019I), Dynamic pakket (0235), Dynamic Suspension Adjustement (DSA) (020B), Electrisch verstelbaar windscherm (0559), Fabrieksgarantie, Geautomatiseerde Schakelassistent (022A), Handkappen uitbreiding (058A), Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Kofferdragers links & rechts (0681), Koplamp Pro (0219), Kruisspaakvelgen (0771), LED-verstraler (0562), Middenstandaard (0636), M lichtgewicht batterij (053B), Navigatie voorbereiding (0272), Passagiers kit (0413), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Sports Brake (02NA), Stijlvariant Triple Black (0458), Teleservices (06AE), Topkofferdrager (0690), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare buddyseat (0518), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Waarschuwing voor botsen achterop (05AR)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Harten Amersfoort
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion