Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE - 2023

€ 24.950,- € 25.950,-
12923 Km
Trophy
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
* Alle pakketten * Full option * Anti Blokkeer Systeem, * Anti doorSlip Regeling, * Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), * Cruise control (0538), * Cruise verlichting (05AD), * Dagrijverlichting (0202), * Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), * Dynamic pakket (0235), * Elektronisch Stabiliteits Programma, * Hill hold functie, * Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), * Keyless Ride (0193), * Kofferdragers links & rechts (0680), * Koplamp Pro (0219), * Kruisspaakvelgen (0771), *LED-verstraler (0562), * LED koplampen, * Licht Pakket (056A), * MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), * Multifunctional indicator lights (05AE), * Multifunctional indicator lights II (05AF), * Navigatie voorbereiding (0272), * Rijmodi Pro (0224), * Schakelassistent Pro (0222), * smartphone integratie, * Stijlvariant Trophy, * Teleservices (06AE), * Touring pakket (0233), * Verchroomde uitlaatpijp (0350), * Verwarmbare handvatten (0519), * Zijkoffer alluminium, * Topkoffer alluminium
 

Te koop: BMW R1250GS Adventure Trophy (2023) – Slechts 12.923 km!

Ben jij klaar voor avontuur? Deze BMW R1250GS Adventure Trophy uit 2023 staat te koop en is klaar om met jou de mooiste routes te verkennen! Met slechts 12.923 km op de teller is deze motor in uitstekende staat en heeft hij nog vele avonturen voor de boeg.

Wat maakt deze BMW R1250GS Adventure Trophy zo bijzonder?

  • Modeljaar: 2023

  • Kilometerstand: Slechts 12.923 km

  • Trophy-uitvoering: Volledig uitgerust met premium opties en extra's, zoals een sportief design, uitgebreide navigatie, handverwarmers, en nog veel meer!

  • Krachtige motor: De legendarische 1250cc boxer-motor levert volop vermogen voor elke uitdaging, van snelweg tot offroad.

  • Ongelooflijk comfort: Perfect voor lange ritten en avontuurlijke tochten, met een ergonomisch design en geavanceerde technologie.

  • Trekvermogen en handling: Uitstekende rijeigenschappen voor zowel asfalt als onverharde wegen.

Waarom zou jij deze motor niet willen missen?

  • Nieuwe staat: Deze motor is vrijwel als nieuw, met minimale kilometers en een zorgvuldig onderhoudsverleden.

  • Volledige garantie: Je hebt nog steeds de fabrieksgarantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt.

  • Ongeëvenaarde prestaties: De R1250GS is wereldwijd bekend om zijn betrouwbaarheid en kracht.

Grijp deze kans om een bijna nieuwe BMW R1250GS Adventure Trophy in jouw garage te zetten! Neem snel contact op voor meer informatie of een proefrit.

* Alle pakketten
* Full option
* Anti Blokkeer Systeem,
* Anti doorSlip Regeling,
* Bandenspanningcontrole (RDC) (0530),
* Cruise control (0538),
* Cruise verlichting (05AD),
* Dagrijverlichting (0202),
* Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191),
* Dynamic pakket (0235),
* Elektronisch Stabiliteits Programma,
* Hill hold functie,
* Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC),
* Keyless Ride (0193),
* Kofferdragers links & rechts (0680),
* Koplamp Pro (0219),
* Kruisspaakvelgen (0771),
* LED-verstraler (0562),
* LED koplampen,
* Licht Pakket (056A),
* MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B),
* Multifunctional indicator lights (05AE),
* Multifunctional indicator lights II (05AF),
* Navigatie voorbereiding (0272),
* Rijmodi Pro (0224),
* Schakelassistent Pro (0222),
* smartphone integratie,
* Stijlvariant Trophy,
* Teleservices (06AE),
* Touring pakket (0233),
* Verchroomde uitlaatpijp (0350),
* Verwarmbare handvatten (0519),
* Zijkoffer alluminium,
* Topkoffer alluminium

 


  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion