Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE - 2023

Garantie: Ja
15000 Km
.
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 1983
Typenummer: 0M11

Technische informatie
Koppel: 143 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 30 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxB): 227 x 98 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection:
BMW Premium Selection garantie:
- Deze BMW is niet ouder dan 7 jaar en krijgt 2 jaar volledige garantie zonder kilometerbeperking, geldig in vrijwel heel Europa.
- Deze BMW heeft niet meer dan 130.000 km gereden. De kilometerstand is aantoonbaar en gegarandeerd juist.
- Het onderhoud is altijd door de BMW dealer uitgevoerd.
- Deze BMW krijgt een volledige inspectie op het gebied van veiligheid en betrouwbaarheid vóór aflevering.
- Bij aflevering krijgt u een BMW Service Card voor 24-uurs pech-hulpservice in vrijwel heel Europa.
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection

Overige informatie
Motor: 4-takt
Opties en Accessoires:
adaptief demping systeem, alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, bandenspanningscontrolesysteem, Comfort-pakket, connected services, cruise control, Dynamic-pakket, Elektronisch Stabiliteits Programma, handvatverwarming, hill hold functie, keyless start, koplampen adaptief, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, LED mistlampen, spaakwielen, sportuitlaat, telefoonintegratie, Touring Pakket, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2024 Motoroccasion