Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE - 2024

Garantie: Ja
3066 Km
BLACK STORM METALLIC
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze BMW R 1250 GS Adventure staat bij Motorplaza Groningen

= Bedrijfsinformatie =

Getoonde prijs is inclusief 12 maanden garantie, Tenaamstellingskosten, Volle tank brandstof, Verse olie en nieuw olie filter.


Welkom bij Motorplaza, de BMW Motorrad dealer van Noord-Nederland.

Altijd meer dan 200 motorfietsen op voorraad, nieuw en gebruikt, jong en oud.

U bent van harte welkom voor een kop koffie of een vrijblijvende proefrit.
Mocht u een proefrit willen maken, laat het ons weten via motoren@motorplaza.net.

Naast BMW repareren wij in onze werkplaats oa: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, Aprilia, Ducati, KTM, Harley Davidson, Triumph of ieder ander merk.

Tevens beschikt Motorplaza over de volgende kleding merken: Alpinestars, BMW Motorrad, Büse, Dainese, IXS, REV’IT, ROOF, Rukka, Schuberth, Scorpion, Shark, Shoei.

Voor meer informatie kijk op onze website

Motorplaza
Kieler Bocht 57
9723 JA Groningen
Tel. 050 - 547 0100


**Zet en drukfouten voorbehouden**

Opties en Accessoires:
**BMW Premium Selection**, **BTW Motor**, ABS PRO, Adaptieve Bochtenverlichting, Bagagerek, Boordcomputer, Buddyseat Verwarming, Carterbeschermer, Connectiviteit, Cruise Control, Dagrijverlichting, Diefstalalarm, DTC, Dynamic ESA, E-Call, Fabrieksgarantie, Gear indicator, Handkappen, Handvatverwarming, Hill Start Control, Keyless Ride, Kofferrek, Kruisspaakvelgen, LED Knipperlichten, LED Koplamp, Lichtpakket, Middenbok, Mistlampen, MSR, Navigatie Voorbereiding, Origineel Nederlandse Motorfiets, Pakket Comfort, Pakket Dynamic, Pakket Touring, RDC, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, TFT Scherm, Triple Black, Uitlaatbochten Verchroomd, USB aansluiting, Valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorplaza Groningen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2024 Motoroccasion