 |
Motor | 2-cilinder 4-takt boxermotor |
Boring x slag | 101|73 |
Cilinder inhoud | 1.170 |
Comp. verhouding | 12:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting/ digitaal |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 100|74|7000 |
Max. koppel | 115|5500 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, schuine vertanding |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | ja |
Frame | 2-delig, voor- en achterframe en meedragende motor |
Vering voor | BMW duolever, veerweg 190 mm |
Vering achter | eenzijdige swing arm (BMW paralever), veerweg 200 mm |
Remmen voor | Dubbele schijfrem (Ø 305 mm) zwevend gemonteerd, vaste EVO 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | Schijfrem (Ø 265 mm) met zwevende 2-zuiger remklauwen |
Voorband | 110/80 - R 19 |
Achterband | 150/70 - R 17 |
Wielbasis | 1507 |
Lengte | 2210 |
Breedte | 935 |
Hoogte | 1450 |
Zithoogte | 850/870 |
Drooggewicht | 203 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De nieuwe BMW R 1200 GS is een buitengewone machine. Unstoppable, omdat zij geen grenzen kent. Gebouwd om elke weg en elk terrein de baas te zijn. Voor reizen tot ver achter de horizon. Met een enorme gedrevenheid, tot uiting gebracht in een markanter design. En voor het eerst leverbaar met de fascinerende optie Enduro ESA.
De nieuwe BMW R 1200 GS is een van de weinige dingen waarop u onder de meest avontuurlijke omstandigheden volledig kunt vertrouwen.
Soevereiner. Met een kracht die ... |