Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ABS - 2006

Garantie: Ja
83250 Km
Zwart - Grijs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
BMW R1200GS , bouwjaar 2006.

Deze Bmw is voorzien van;

* Groot onderhoud , volgens BMW programma.
* Nieuwe banden set, 
* Nieuwe remmen rondom.
* Nieuwe accu
* Abs pomp gereviseerd, 1 jaar garantie op ABS.

* Drie delige vario kofferset
* Valbeugels 
* Led koplamp
* zijstandaard verbreder.
* BMW navigatie steun.

Een wel zeer complete Bmw , helemaal top onderhouden.

Staat klaar voor jaren lang zorgeloos rijden.
  • Bij Motor-id bent u aan het juiste adres indien u interesse heeft in een jong gebruikte motorfiets
    Omdat het een compact eenmansbedrijf betreft bent u verzekerd van een persoonlijke benadering en bent u ook altijd welkom om onder het genot van een bakje koffie uw wensen kenbaar te maken. 
    Wij zijn gespecialiseerd in Triumph en Ducati ondehoud.
    Dit onderhoud kunnen wij volgens Triumph en Ducati voorschriften doen door jarenlange opleidingen bij Triumph en Ducati.
    Voor Ducati en Triumph is originele computerapperatuur aanwezig.
    Voor alle andere merken gebruiken we een Texa-computer, hiermee kunnen we snel en betrouwbaar diagnoses stellen, TPS-reset, onderhoudsmeldingen uitvoeren, etc.

    U kunt bij ons terecht voor:

    • Onderhoud voor alle merken en modellen
      Gebruikte motoren
      Alle Japanse motoren
      Amerikaanse motoren
      Schadeherstel
      Banden
      Onderdelen, originele en imitatie-onderdelen.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor-id
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Cel­sius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motor­fiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt al­tijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle om­standigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half ver­brande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte­ graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion