|
Motor | vloeistofgekoelde 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 80|49.7 |
Cilinder inhoud | 999 |
Comp. verhouding | 13.3 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | BMS-O met E-Gas |
Ontsteking | Permanente-magneetgenerator met 450 W (nominaal vermogen) |
Vermogen | 212|156|13.750 |
Max. koppel | 114|11.000 |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, anti-hop, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | Zes versnellingen met klauwschakeling, geďntegreerd in motorhuis |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16.5 |
Topsnelheid | 280 |
ABS | ja |
Frame | aluminium brugframe, meedragende motor |
Vering voor | upside-down telescoopvork, diameter 46 mm, in- en uitgaande demping traploos instelbaar. Veeruitslag 120 mm. |
Vering achter | dubbelzijdige swingarm van gegoten aluminium, continue instelbare in- en uitgaande demping (hoge en lage snelheden). Veeruitslag 120 mm. |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 320 mm, vaste radiale 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 220 mm, dikte 5 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 200/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1,455 |
Lengte | 2.085 |
Breedte | 845 |
Hoogte | 1.228 |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 199 |
Leverbare kleuren | Lightwhite uni/M Motorsport,Blackstorm metallic/M Motorsport |
Beschrijving | Brengt je tot je grenzen: de M 1000 R. Kortweg M R. Superbike ontmoet Dynamic Roadster. Hun genen: afkomstig uit de M racesportsmederij en de racetrack. Verbluffende 210 pk met 280 km/u topspeed onder jouw controle – op de provinciale weg of op de racetrack. Hij is echt vergevingsgezind, maar vindt stilstand onverdraaglijk. Maximale performance: een must. Jouw taak: overtref jezelf – domineer de weg. De M kleuren signaleren dat onmiskenbaar. Onmiskenbaar: het geluid van de M R viercilinder. Hoor je de roep? Start de motor! #NeverStopChallenging |