Nieuwsbrief:

BMW  K 75 - 1991

Garantie: Ja
72581 Km
ROOD
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1991

Deze originele BMW K75 heeft een lage kilometerstand.

Speciaal aan deze K75 is de Jos Schurgers kuipopbouw welke ook uit deze jaren komt.

Voorzien van:
- Jos Schurgers 980 S kuip
- City kofferset
- Laag zadel

Ideaal om lekker mee te gaan toeren, woon-werk verkeer mee te gaan rijden of om te bouwen naar een cafe-racer, scrambler of andere eigenbouw.

Voor gebruikte motoren zijn de afleverkosten van €250,- niet inbegrepen in de geadverteerde verkoopprijs.

Afleverbeurt wordt volgens fabrieksspecificaties uitgevoerd, slijtagedelen worden indien nodig vervangen, volle tank brandstof en tenaamstelling van het kenteken.
Afhankelijk van het bouwjaar geven wij 3, 6 of 12 maanden de Jong Alphen garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2024 Motoroccasion