Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Kwaliteit een selectie motor
Zeer nette en goed onderhouden Bmw K 1600 gt
Bouwjaar : 2013
Km stand : 61287
Het betreft een door Arie Molenaar Nederlands geleverde Motor
Ingevuld origineel onderhoudsboekje is er bij
Zo ook twee afstandsbedieningen en twee sleutels
Esa / Abs / Tcs
Electrich Windscherm van Z techniek ( Hoog Breed )
Voetstep verlagers
Radio
Originele Koffers in kleur
Optionele led Verstralers ( kwaliteit )
Verlicht Bmw embleem ( zie Foto )
Cruise control
Buddysit verwarming
Handvat verwarming
Adaptive Xenon
Uw motor inruilen dat kan stuur mij dan foto,s van uw motor en de daarbij behorende details naar mijn app 0653737243 of mail h.o.hofland@gmail.com
En ik doe u een inruil voorstel.
Deze motor word u aangeboden door Jan hofland Motors Ermelo
- Uw motor inruilen? Dat kan!
Stuur mij dan via de app een paar foto’s van uw motor en de daarbij behorende details en ik zal u een inruil voorstel doen
Tel 0653737243.
Deze motor word u aangeboden door Jan Hofland Motors Ermelo
Motoren worden afgeleverd met 10 dagen gratis verzekering!
Financiering mogelijk via NUMotorrijden.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Watergekoelde viertakt zescylinder |
Boring x slag | 72|67.5 |
Cilinder inhoud | 1649 |
Comp. verhouding | 12.2:1 |
Kleppen | vier per cylinder |
Brandstof toevoer | Electrische injectie, BMS-X management |
Ontsteking | |
Vermogen | 160|118|7750 |
Max. koppel | 175|5250 |
Koppeling | natte meerplaten koppeling |
Versnellingsbak | zes versnellingen synchromesh |
Verhouding | |
Overbrenging | cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 24 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | ja |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | BMW Duolever |
Vering achter | BMW Monolever |
Remmen voor | dubbele remschijf 320 mm |
Remmen achter | enkele remschijf 320 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/55 ZR 17 |
Wielbasis | |
Lengte | 2324 |
Breedte | 1000 |
Hoogte | 1440 |
Zithoogte | 815-835 |
Drooggewicht | 306 |
Leverbare kleuren | Light Grey metallic, Vermillion Red metallic |
Beschrijving | Gran Turismo. Het Grote Werk. Daarvoor moeten dynamiek, stijl en comfort goed in balans zijn. Dan pas worden lange afstanden unieke ontplooiings- mogelijkheden voor uzelf. De essentie van deze filosofie, het zuivere Gran Turismo gevoel, was een droom van BMW Motorrad. Met de nieuwe
BMW K 1600 GT is het werkelijkheid geworden.
De zescilinder lijnmotoren van BMW zijn ronduit legendarisch. Een succes dat compacter dan ooit op de BMW K 1600 GT is overgedragen. 1.649 cc, 118 kW (160 pk), en een maximum koppel van 175 Nm. Alleen de cijfers spreken al sterk tot de verbeelding. En de rijbeleving is nog veel indrukwekkender. De dwars ingebouwde krachtbron zorgt daarbij voor een ongekende dynamiek met bijzonder gecultiveerde motorkarakteristiek.
Als de rijder zin heeft in sportief rijden laat de motor zich ook vanuit de lagere toerentallen verleiden tot een tussensprint. En klimt op snelle trajecten moeiteloos door naar de hoogste versnelling. Al vanaf 1.500 toeren per minuur staat meer dan 70 procent van het maximum koppel ter beschikking.
Zo hoog zijn prestaties, zo handzaam zijn afmetingen. Een kleine 103 kilo en 555 mm breedte: niet eerder was een zescilinder met een dergelijke cilinderinhoud zo compact van formaat. Voor uitstekende handling-eigenschappen en betere dwarsligging. En voor een geheel nieuwe tourervaring.
Voor veel meer inzicht in het verloop van bochten beleeft in de BMW K 1600 GT een enorme innovatie voor motorfietsen zijn wereldpremičre: de optionele adaptieve bochtverlichting. Die verhoogt niet alleen de exclusiviteit, maar vooral ook de actieve veiligheid van de machine. Zo is een toekomstvisie werkelijkheid geworden.
BMW K 1600 GT. UNSTOPPABLE TOUR. |
| Ermelo, Gelderland |
| 0653737243 |
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over.
De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch.
De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp.
Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken