Nieuwsbrief:

BMW  K 1300 R - 2012

€ 7.250,- € 7.450,-
77274 Km
Zwart
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Actieprijs tijdens DEMO-OUTLET! Van € 7.450,- voor € 7.250,-
(Geldig zonder inruil)

Motorprijs € 7.450,-
- Motorcheck uitgevoerd
- Technisch gecontroleerd
- 6 maanden Bikegarant

Servicepakket € 149,- (optioneel)
- 6 maanden extra garantie
- volle tank brandstof
Totaal € 7.599,-  (indien gebruik gemaakt wordt van het servicepakket)

Deze prachtige BMW is voorzien van:
•    Motorcheck certificaat
•    ABS, ASC, ESA
•    Handvatverwarming
•    Middenbok
•    Getint windscherm
•    Verkorte kentekenplaathouder
•    Originele uitlaat
•    Quick-shifter
•    Sleutels compleet

Achtergrond van deze BMW:

Herkomst 
Deze in prachtige BMW verkopen wij voor de huidige en 1e eigenaar nadat de motor in 2022 is ingevoerd.

Test
Deze BMW ziet er prachtig uit en rijdt heerlijk! Het bekende 4-cilinder motorblok is zeer krachtig en geeft het aanwezige vermogen heel geleidelijk af, maar op maximaal vermogen is het echt een kanonskogel!

100% Onderhoud
Deze motor is gecontroleerd door Motorcheck en is nog in prachtige staat!
Optisch staat de motor er prachtig bij en technisch hij helemaal TOP. 
De motor is voorzien van een onderhoudsbeurt en nieuwe banden.

Zo kunt u voorlopig genieten van deze motor zonder extra kosten!

Aflevering
De standaardprijs is incl. de verplichte afleverkosten, Motorcheck en 6 maanden Bikegarant. 
In het servicepakket zijn 6 maanden EXTRA garantie opgenomen. (pakket is optioneel)
    
Aankoop op basis van financiering is mogelijk met Finanplaza of NU Motorrijden.

Inruil mogelijk.

Wij plaatsen de motoren zo nauwkeurig mogelijk op internet. Toch kan het gebeuren dat opties foutief worden overgenomen. Controleer of contact ons betreft de werkelijke aanwezigheid van opties die uw aankoop beslissing zouden beïnvloeden!
 
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motormakelaar.com

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Handvat verwarming, Middenbok, Motorcheck Certificaat, Quickshifter, Tractioncontrole, vering, andere / luchtvering, Verkorte kentekenplaathouder




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motormakelaar
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion