Nieuwsbrief:

BMW  K 1200 LT - 2000

102951 Km
Zilver
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Zeer nette en zeer goed onderhouden BMW K 1200 LT incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Onderhoudshistorie
  • Cruise control
  • Radio
  • ABS
  • Elektrisch verstelbaar windscherm
  • Handvatverwarming
  • Achteruit

Zeer goed onderhouden BMW K 1200 LT die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie traject!

K 1200 L(uxus) T(ourer) met elektrisch verstelbare toerruit, zithoogteverstelling, handvatverwarming, BMW Tempomat cruisecontrol, achteruitversnelling, audiosysteem en een geïntegreerde kofferset, waarvan de topkoffer als verstelbare rugsteun voor de duopassagier.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk BMW
Model K 1200 LT
Kleur Zilver
Segment Tour
Cilinderinhoud 1172 cc
Kilometerstand 102.951 km
Bouwjaar 2000
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion