Nieuwsbrief:

BMW  G 310 GS - 2024

Garantie: Ja
501 Km
COSMIC BLACK (DONKER ZWART METALLIC)
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2017 - 2024
Modelcode: K02
Typenummer: 0G31

Technische informatie
Koppel: 28 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 11 liter
Topsnelheid: 145 km/u

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,5 l/100km (1 op 28,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Zo goed als nieuwe BMW G 310 GS in Cosmic Black.

Standaard is het 2024 model van de G 310 GS voorzien van ABS, LED verlichting rondom en bagagerek.

De BMW fabrieksgarantie op deze BMW G 310 GS is tot 19-03-2029

Voor de zakelijke rijder nog net even interessanter doordat de BTW te verrekenen is.

= Bedrijfsinformatie =

Bij Dusseldorp Motorrad kunt u terecht voor het grootste aanbod van Nederland, zeer scherp geprijsd en bijna altijd voorzien van 24 maanden garantie. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe- of gebruikte BMW Motorrad, BMW of MINI, wij helpen u hier graag bij! Bekijk snel uw favoriete model, maak een vrijblijvende proefrit of een vraag een goed inruilvoorstel. En met 14 Dusseldorp vestigingen in Alkmaar, Apeldoorn, Assen, Brielle, Deventer, Den Haag, Groningen, Hoorn, Oostzaan, Rotterdam, Schiedam, Wateringen en Zwolle zijn wij altijd in de buurt.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Dagrijverlichting (0202), Fabrieksgarantie, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Dusseldorp Motorrad Alkmaar
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion