Nieuwsbrief:

BMW  F 900 GS - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
LIGHT WHITE/RAC
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 36 maanden

Betreft een nieuwe BMW F 900 GS in de Trophy kleur, op voorraad in onze showroom.

Motor heeft de volgende fabrieksopties:

0179 Windscherm gekleurd
018A M Endurance ketting
0193 Keyless Ride
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0235 Dynamiek-pakket
024A Enduro-pakket Pro
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0386 Handleiding nederlands
0457 Style GS Trophy
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0603 diefstalbeveiligingssysteem
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
07A6 3 Year Warranty

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
06ac emergency call, 018a m endurance ketting, 024a enduro pakket pro, 0193 keyless ride, 0235 dynamicpakket, 0530 rdc tyre pressure control, 0603 alarm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion