Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GS - 2011

Garantie: Nee
43870 Km
Rood
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Net bij ons binnen deze nette F 800 GS.

Motor is geheel origineel en ziet er gewoon nog goed uit.

Als extra voorzien van een middenbok verder gewoon zoals standaard uitgevoerd.

Met de boordcomputer en handvatverwarming.

Super fijn rijdend deze BMW met het betrouwbare Rotax 2 cilinder motorblok.

Motorfiets staat klaar voor een proefrt en of bezichtiging.

  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, ABS, Alarmverlichting, gear indicator, Handkappen, Handvat verwarming, in hoogte verstelbaar zadel, In hoogte verstelbare ruit, instructieboek, middenbok, onderhoudsboekjes, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion