Nieuwsbrief:

BMW  F 700 GS - 2014

Garantie: Nee
51446 Km
ZILVER GRIJS
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW F700GS    F700
Bouwjaar 2014
51446 Kilometers en in zeer mooie staat
F700GS met de betrouwbare 800cc motorblok met 55KW en hoop koppel.
Ideale Allroad voor woonwerk of gewoon lamnge toertocht en allroad ook mogelijk.
Voorzien van de volgende optie's
Abs
Handkappen
Verlaagd Zadel
Valbeugel
Versnellingsbak indicator
Handvat verwarming
Deze F700GS staat in Didam en is na telefonische afspraak te bekijken in Didam
Vaste prijs 5550 euro
Tel nr 0622236308


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hunen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion