Nieuwsbrief:

BETA  300 XTRAINER - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Grijs rood
beta - 300-xtrainer
beta - 300-xtrainer
beta - 300-xtrainer
beta - 300-xtrainer
beta - 300-xtrainer
beta - 300-xtrainer
beta - 300-xtrainer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Wij hebben hem op voorraad

XTRAINER 300 MAART 2025

Beta vernieuwt het uiterlijk van zijn Xtrainer volledig door duidelijk de bladzijde om te slaan in vergelijking met het Full Red-ontwerp van het vorige model, waardoor de meest transversale fiets van het Enduro-assortiment Made in Rignano sull'Arno een nog meer onderscheidend karakter krijgt.
Xtrainer blijft een voertuig dat in staat is om een gewoonweg uniek pakket te creëren op het gebied van technische uitrusting, prestaties, ergonomie en design, en voor het nieuwe modeljaar heeft het een nieuw grijs en rood grafisch ontwerp dat het onderscheidt van alle andere Beta enduro-modellen. De restyling geeft hem karakter en moderniteit, voor een fiets die allesbehalve gewoon is, inderdaad, het is eXTRa gewoon.

MEER LADEN

Dankzij zijn bijzondere eigenschappen, zoals de uitstekende handelbaarheid van de motor en de hoge rijeigenschappen, voldoet Xtrainer perfect aan de behoeften van al die rijders die op zoek zijn naar een fiets die zowel presteert, maar vooral gemakkelijk en bruikbaar is, waardoor je jezelf in alle situaties gemakkelijk kunt bevrijden. Geboren uit een proefinspiratie, is Xtrainer in staat om zich met ontwapenend gemak aan te passen aan verschillende situaties. Of je nu een amateur bent die op zoek is naar een fiets om mee te beginnen, een slimme enduro-rijder die op zoek is naar iets minder vermoeiend en veeleisend of een ervaren rijder die op zoek is naar een metgezel voor extreme enduro, Xtrainer is de ideale fiets.

De bruikbaarheid van het voertuig in elke situatie laat ruimte voor de mogelijkheid om zich te concentreren op het rijden en te genieten van de aardse wereld van Offroad.
Slank aan de zijkanten, lager dan de RR, met een volle en beheersbare afgifte van lage tot hoge toeren, ontbreekt het Xtrainer niet aan de pk's die nodig zijn om in lijn te racen, maar geeft hij de voorkeur aan iets langzamere en meer technische routes waar hij kan profiteren van de proefroeping die zijn constructie en het koppel van zijn Beta 250 of 300 2T-motor inspireerde.
Een recept gemaakt van eenvoudige ingrediënten, die, vakkundig gemengd, leven geven aan een

  • Laag gewicht: om extreem wendbaar en intuïtief te zijn, zelfs voor beginners;
  • Zadelhoogte: verminderd met 20 mm in vergelijking met de RR-reeks, om in alle situaties meer veiligheid te bieden;
  • Remmen: Nissin, met 260 mm schijven voor, 240 mm achter;
  • Batterij: Lithiumbatterij, lichtgewicht en krachtig;
  • Vorken en Monoshock: R16V met 43 mm rongen aan de voorkant en progressieve hefinrichting aan de achterkant. Het veercompartiment is volledig aanpasbaar met een vork die instelbaar is in veervoorspanning en rebound, terwijl de monoshock instelbaar is voor veervoorspanning, compressie en rebound;
  • Afgifte:d ocile en lineair, allemaal ten voordele van het rijgemak;
  • Beta Progressive Valve: de Beta Progressive Valve, extern instelbaar door de rijder, zorgt voor een uitstekende aanpassing van de motorprestaties over het gehele toepassingsgebied;
  • Kaartschakelaar met knop op het stuur
  • Automatische mixer: deze bevindt zich onder het zadel (dat eenvoudig opent door op een knop te drukken) en stelt u in staat om de noodzaak van olie-benzine-premix te elimineren;
  • Zachte banden: dankzij de zachte compound en het agressieve ontwerp zorgen ze voor grip in alle omstandigheden en brengen ze minder nerveuze reacties over op de rijder dan een band met een stijver karkas;
  • Koelventilator: hoewel de 2-takt motor een goede thermische balans heeft, is de ventilator standaard gemonteerd op de Xtrainer, zodat de motor altijd op de optimale bedrijfstemperatuur blijft, zelfs op de langzaamste routes;
  • Elektrische start: nauwkeurig en betrouwbaar, het is essentieel om het voertuig opnieuw op te starten in de meest oncomfortabele situaties;
  • Motor en koppeling: afgeleid van RR, is de motorafgifte op de juiste manier verzacht om zo goed mogelijk te voldoen aan de kenmerken van de Xtrainer.

Gezien deze kenmerken en de verbeteringen die de fiets heeft gekregen met het vorige modeljaar (subframe achter, inlaatsysteem, batterij, grotere tank en nieuwe kunststoffen), ligt de innovatie van dit model vooral in een gloednieuwe elektronische ontgrendelingssleutel.

  •  
  • Passieve veiligheid van de fiets en de berijder: met een vergelijkbare werking als het "Kill-Switch"-apparaat, schakelt de fiets uit wanneer het magnetische contactpunt dat is verbonden met de pols van de berijder en het stuur van de fiets wordt losgekoppeld. Het uitschakelen van het voertuig voorkomt schade aan de motor bij een val en zorgt voor meer veiligheid voor de berijder als hij de controle over het voertuig verliest of als de motorfiets versneld op de grond blijft staan.

Daarnaast worden op Xtrainer 2024 de volgende zaken verlengd:

  • Zadel: het schuim waaruit het zadel bestaat, is herzien in geometrie en dichtheid om de rijder meer comfort te bieden, net als bij de fietsen van de RR-familie. Het grotere steunvlak en de afwijkende materiaalsamenstelling verhogen het comfort van de Xtrainer eenmaal in het zadel aanzienlijk.
  • Graphics: de nieuwe graphics doen denken aan die van de oudere zussen. Het kenmerkende bètarood gaat in feite gepaard met contrasterende zwarte en witte elementen in continuïteit met de stijl die de fiets heeft gekregen met de restyling van de vorige MY, maar nu nog persoonlijker, geometrisch en gemakkelijk herkenbaar.

 


 
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Munsters Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion