Nieuwsbrief:

BENELLI  IMPERIALE 400 - 2024

€ 3.999,- € 4.999,-
Garantie: Ja
602 Km
ZWART
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 36 maanden
  • PAK NU JE OFFSEASON VOORDEEL!  EN RIJD BINNEN EEN WEEK ÉÉN VAN ONZE VOORRAAD EN OF DEMO MODELLEN!

    LET OP! Actie is alleen geldig op onze huidige voorraad en de voorraad wisselt tijdens een actieperiode snel. Wanneer u achter het net vist zullen wij altijd ons best doen een passend voorstel te maken!!

    Actie kan in sommige gevallen te combineren zijn met lopende acties, vraag hierin altijd naar de voorwaardes!

  • ELEGANTE LOOKS, RETRO SOUL!
    De Imperiale 400 is de klassieke fiets bij uitstek en vormt een rijdende knipoog naar de historische Benelli modellen uit de jaren 50.

    Uitgerust met een karakteristieke luchtgekoelde ééncilinder met een enkele bovenliggende nokkenas, een klassiek uitlaatontwerp, een ronde koplamp en vele chromen details welke de vintage stijl van deze Benelli accentueren.

    Het dashboard van deze Benelli bestaat uit twee analoge klokken welke aangevuld worden door digitale LCD displays. Op deze manier wordt de rijder van alle noodzakelijke informatie voorzien.

    Authentiek. Van de eerste schroef tot de laatste moer
    Het vintage design van de Imperiale 400 brengt je helemaal terug naar de jaren 50. In het oog springt de ronde koplamp, het klassieke uitlaatontwerp en de vele chromen details welke de stijl van deze Benelli accentueren.

    De Imperiale 400 is voorzien van een compact dubbel cradle frame in combinatie met stevige 41mm telescopische veerpoten aan de voorzijde en dubbele schokbrekers aan de achterzijde. het geheel zorgt voor een motor welke uiterst stabiel op de weg ligt en voorspelbaar weggedrag vertoont.

    De 12 liter grote brandstoftank in de vorm van een druppel benadrukt de vintage stijl van de motor. Het typische dashboard met twee grote ronde analoge tellers versterkt dit gevoel.

    KARAKTERISTIEKE ÉÉNCILINDER
    De Imperiale 400 is uitgerust met een 400cc metende luchtgekoelde ééncilinder. Dankzij het staande motorontwerp en de koelvinnen op de cilinder oogt dit blok extra retro.

    Dit betekend niet dat er geen moderne zaken meespelen. Moderne EFI technologie zorgt voor een zuinig verbuik van 3,1 liter op 100 km en een euro5 typegoedkeuring. De 400 levert 29 Nm (2,95 kgm) koppel bij 4500 omwentelingen en het maximale vermogen van 21 pk (15,5 kW) komt vrij bij 5500 omwentelingen.

    De Imperiale is voorzien van een 19" inch voorwiel en een 18" inch achterwiel. Het uitgebalanceerde remsysteem is voorzien van een enkele 300 mm aan de voorzijde en een schijf van 240 mm met een zwevende remklauw aan de achterkant.
  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Financiering op al onze motorfietsen is mogelijk en al onze motoren worden standaard afgeleverd met een 10 daagse ALL-RISK verzekeringsdekking!

    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
*dit is een actieve demo, km stand kan dus afwijken!, 5 spoed vernellingsbak, 36 maanden garantie, 374 cc 20.4 pk parallelle tweecilinder motor, Abs, Benzine capaciteit 12 l, Beschikbaar in zilver & zwart, Classic / retro design, Droog gewicht 205 kg, Gratis bezorging door heel nederland!, Registratiekosten demo motorfiets € 10,00, Zadel hoogte 780 mm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion