Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Dit betreft onze demo, maar met de volle 3 jaar fabrieks garantie! 25Kw mogelijk(kosten vrij!)
De 752S heeft een modern ontwerp met sportieve, fascinerende lijnen en is een naked motorfiets die op het eerste gezicht boeit. Het buisvormige trellisframe omsluit een nieuwe Benelli 750 cm3 tweecilinder viertaktmotor die garant staat voor absoluut rijplezier.Een gespierde roadster in de pure Italiaanse traditie, die sensatie en emotie combineert.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde parallel twin, viertakt |
Boring x slag | 88|62 |
Cilinder inhoud | 754 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | vier kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 77|56|8500 |
Max. koppel | 67|6500 |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Frame met stalen buizen en platen |
Vering voor | Upside-down vork van ø 50 mm |
Vering achter | Swingarm met centrale schokdemper met regelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele zwevende schijf ø 320 mm met vierzuiger remklauw en ABS |
Remmen achter | Enkele schijf ø 260 mm, zwevende remklauw met enkele zuiger, ABS |
Voorband | 120/70 - ZR17” |
Achterband | 180/55 - ZR17” |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | 1100 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Met de introductie van de 752S markeert Benelli de terugkeer in het segment van de medium-large naked bikes. De 752S is een compacte en dynamische motorfiets die is ontworpen om te voldoen aan de verwachtingen van elke rijder.
Het stevige trellis frame omhult een nieuwe 750 cc vloeistofgekoelde paralleltwin. Dit motorblok geeft zijn maximum vermogen van 77 pk bij 8500 tpm en maximumkoppel van 67 Nm bij 6500 tpm af op een progressieve manier die de minder ervaren motorrijder nooit zal overweldigen.
Vooraan is de 752S voorzien van een Upside Down Marzochhi voorvork met een diameter van 50 mm. De 117mm veerweg staat garant voor stabiliteit en effectiviteit over zijn gehele bereik. Aan de achterkant vinden we een swingarm met centraal instelbare monoshock met een veerweg van 45 mm.
Brembo zorgt voor het remsysteem, met een dubbele semi-zwevende schijf met 320 mm diameter met vierzuiger remklauw aan de voorzijde en een enkele schijf met een diameter van 260 mm met zwevende remklauw en enkele zuiger aan de achterkant.
Op de 17inchaluminium velgen bevinden zich de volgende bandenmaten: 120 / 70-17 aan de voorzijde en 180 / 55-17 aan de achterzijde. De tank heeft een inhoud van 14,5 liter. Rijklaaprijs: €7.999,- (verkoopprijs inclusief 21% BTW, BPM en rijklaarkosten). |
| Dealerschappen: BENELLI, GARELLI, KYMCO, PEUGEOT, SYM |
In onze moderne werkplaats is uw motor bij onze gediplomeerde servicemonteurs in goede handen. Hier kunt u terecht voor het laten uitvoeren van een servicebeurt of reparaties.
Tevens zijn wij vertrouwd met het afhandelen van schades in samenwerking met uw verzekeringsmaatschappij. Wij accepteren alle merken motorfietsen.
Wij onderhouden en repareren: Alle Japanse merken, Harley Davidson, Ducati, BMW en Aprilia.
| Dronten, Flevoland |
| 0321-701900 |
Wist u dat: In de motortaal "Bromnozem" betekent: De oorspronkelijke betekenis van nozem is volgens Van Dale een onbeholpen ventje, een schaap, een jongen die net aan de rokken van z’n moeder is ontgroeid, een nozempie. Daar zou aan kunnen worden toegevoegd: en die zich van de weeromstuit tegen z’n ouders ging afzetten. Bromnozem is
een tijdsgebonden term die gebezigd werd vanaf het midden van de jaren vijftig tot het midden van de j aren zestig. Allereerst was een nozem een jongeman van rond de zeventien die zich in het uitgaansleven van de grote stad een zekere faam wist te verwerven onder soortgenoten als branieschopper. Het indruk maken op de meisjes was daarbij niet onbelangrijk. Het uiterlijk van de nozem werd geaccentueerd door een pak met strakke broekspijpen en een typisch colbert, een vetkuif met brillantine en bordeelsluipers (zie ook de foto’s van Ed van der Elsken).
Wanneer nozems op brommers verschenen, kwamen er leren jekkers, stiletto’s, kauwgom en sigaretten aan te pas. De brommers, modellen van het type buikschuiver, werden vaak getooid met vossestaarten al dan niet op een spriet achterop de brommer gemonteerd. Als brozems wisten deze jongeren uiting te geven aan hun verzet tegen ouders en gevestigde orde, maar soms terroriseerden zij stadswijken met allerlei vormen van kleine criminaliteit. Tevens ontstonden bendes van bromnozems. Hun muziek werd de opkomende Rock ’n’ Roll en niet de jazz
van studerende leeftijdsgenoten (zie Jan Hazekamp, Rondhangen als tijdverdrijf. Over het onder-elkaar-zijn van jongens en meisjes in de vrije tijd, Amsterdam 1985).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken