Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO V4 R APRC - 2011

Garantie: Nee
16750 Km
Geel / carbon
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Keurige Tuono V4 met traction control APRC en ABS.
Het motorblok is van 2016 en volledig door ons gereviseerd ,o.a. nieuw zuigerveren ,gemodificeerde spanner en ketting-geleiders.
Tevens handgemaakte klepgeleiders afkomstig van Aprilia racing en race klepveren voor de inlaat nokkenassen.
Dit is gedaan wegens olieverbruik. ( (Klepgeleider misbatch type 2016) Het blok komt uit een RSV4 van 2016.
Alle bewijzen / foto's zijn erbij. Het blok loopt super en geen geratel na het starten.
Nieuwe lithium accu ,banden ,kettingset en remblokken voorzijde.

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering
  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer voor aankoop van een motorfiets daarom goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.

Opties en Accessoires:
ABS, Akrapovic sport demper, Ecu mapping aangepast, hendels, andere, motor slip regeling, Quickshifter, Stuurdempers, tidy tail, Traction Control, Versnellingsindicator, Evotech plaathouder, Korte Vtrec hendels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion