Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO V4 1100 FACTORY - 2021

Garantie: Ja
16393 Km
Rood / Zwart
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
aprilia - tuono-v4-1100-factory
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoeve Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion