Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO 660 - 2022

5499 Km
Zwart
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Fantastische Aprilia Tuono 660 uit 2022 in de schitterende “Concept Black” kleurstelling. De Tuono 660 staat bekend om zijn stijlvolle design, geweldige sportieve rijeigenschappen met natuurlijk de bijpassende prestaties. Kortom, dé perfecte motor voor rijders die op zoek zijn naar een sportieve en veelzijdige motor voor optimaal rijplezier. 

De Tuono is voorzien van LED verlichting voor- en achter, een TFT kleurendisplay en diverse rijmodi. Daarnaast is de Tuono 660 uitgerust met de nodige elektronica, zoals tractioncontrol, wheeliecontrol, cruise control en nog veel meer.

Deze Tuono 660 is net voorzien van een kleine onderhoudsbeurt en alle slijtagedelen zijn in goede staat. Geen omkijken meer naar! 

Omzetten naar A2 / 35kW is mogelijk! We informeren je graag naar de mogelijkheden. 

Omschrijving
Optische staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Kenteken: 38-MV-NB
Datum eerste toelating: 27-04-2022
Kilometerstand: 5499km
Aantal sleutels: 2
Marge/BTW: Marge

Opties:
- ABS
- Traction control
- Wheelie control
- Cruise control
- LED verlichting met DRL 
- LED knipperlichten
- Diverse rij-modi
- 5" TFT display
- Bar-end spiegels
- Korte kentekenplaathouder 
- A2 / 35 kW mogelijk

  • Kijken en rijden?
    Leuk, je bent welkom! Wij zijn op afspraak open. Overdag, avond of weekend? Geen probleem. Neem contact op via Marktplaats, onze website of telefonisch via 06-53627150 (tel) of 06-15206738 (Whatsapp). 

    Inruil
    In veel gevallen is inruil mogelijk. Mail of app ons wat foto’s, een duidelijke omschrijving en een richtprijs. Dan bekijken we samen de mogelijkheden.

    Garantie
    Mototoko is aangesloten bij MotorGarantie. Hierdoor is het mogelijk om 3, 6 of 12 maanden garantie af te sluiten. Bekijk onze website voor meer informatie.

    Financiering
    Kom je net wat budget te kort voor je droommotor? Neem gerust contact op, dan informeren wij je graag over de mogelijkheden. 

    MotoToko: We buy motors, we sell passion.
    > Mototoko zoekt voor jou de gaafste motoren van alle merken.
    > Je betaalt bij ons géén extra kosten om de motor rijklaar te maken.
    > Inruil is mogelijk.
    > Financiering is mogelijk.
    > Garantie is mogelijk.
    > Haal-en brengservice is mogelijk (vraag naar de voorwaarden).

    Volg ons
    Facebook: facebook.com/www.mototoko.nl
    Instagram: @mototoko.nl

    Wij proberen je zo goed en duidelijk mogelijk te informeren in onze advertenties. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van motor gegevens, accessoires, opties en druk -en zetfouten. 
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mototoko
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion