|
Motor | 4-takt i-get ééncilindermotor met Start&Stop-systeem |
Boring x slag | 52|58.7 |
Cilinder inhoud | 125 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | Enkele bovenliggde nokkenas, 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | |11|8750 |
Max. koppel | 12|6500 |
Koppeling | Automatische droge centrifugaalkoppeling |
Versnellingsbak | Continu variabele transmissie (CVT) |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Dubbel wiegframe van hoogwaardig stalen buizen |
Vering voor | Hydraulische telescoopvork, Ĝ 33 mm (slag van 120 mm) |
Vering achter | Dubbele hydraulische schokdemper met instelbare veervoorspanning (slag 102 mm) |
Remmen voor | Hydraulisch met wave schijf, Ĝ 260 mm - CBS |
Remmen achter | Hydraulisch met wave schijf, Ĝ 220 mm |
Voorband | Tubeless 110/80 - 14 |
Achterband | Tubeless 130/70 - 13 |
Wielbasis | 1350 |
Lengte | 1920 |
Breedte | 765 |
Hoogte | |
Zithoogte | 799 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | GOUD/ROOD/GRIJS |
Beschrijving | Verover de stad
De sportversie van de SR GT 125 vertolkt nog beter de inborst van Aprilia die van elke rit een leuk, pittig en spannend festijn maakt. Hij is ideaal om door en door te genieten in de stad en zelfs van de langste tochten. De op de enduro s geïnspireerde elementen en de vele innovaties dempen de kuilen in het stedelijke wegdek, stellen de rijder op zijn gemak en verzekeren onder alle omstandigheden een effectieve remwerking. Het is de scooter die je het buitengewone karakter van Aprilia en daarmee het plezier van het dagelijkse woon-werkverkeer laat ontdekken. |