Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 457 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
OPALESCENT LIGHT
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuwe Aprilia RS 457 OPALESCENT LIGHT 0 km 2024

Aprilia RS 457 – De Toekomst van Sportmotoren!

Ben je op zoek naar een motor die prestaties, stijl en technologie verspreidt? Maak kennis met de Aprilia RS 457

Kenmerken:
  • Krachtige 457cc parallel-twin motor 
  • Moderne technologie
  • Sportief design geïnspireerd
  • Lichtgewicht chassis 
  • Geavanceerde remsystemen
  • Laag brandstofverbruik 
De nieuwe  RS 457: geavanceerd en scherpzinnig

De uitstekende prestaties van de Aprilia RS 457 zijn het resultaat van compromisloze, geavanceerde technische oplossingen, zoals een aluminium frame waarin de motor is geïntegreerd. De verstelbare voorvork en remmen met ABS voor en achter en dual-mapping zorgen ervoor dat je altijd maximale controle hebt.

Nog meer vermogen zou illegaal zijn

De Aprilia RS 457 wordt aangedreven door een ultramoderne vloeistofgekoelde parallelle tweecilindermotor met dubbele nokkenastiming en vier kleppen per cilinder, die een vermogen van 35 kW levert, het maximum voor een motorfiets die met een A2-rijbewijs mag worden bereden. Met een drooggewicht van slechts 159 kg levert dit alles een vermogen-gewichtsverhouding op die de Aprilia RS 457 simpelweg onverslaanbaar maakt. 

De Aprilia RS 457 transformeert technologie in een sportieve troef. Ride by Wire werd voor het eerst geïntroduceerd in de MotoGP door Aprilia Racing en is nu terug te vinden in de 457, met drie rijmodi die het vermogen, het koppel en de traction control (ook met drie settings) regelen. De elektronische Quickshifter, leverbaar als fabrieksoptie, is ook precies wat je van een sportmotor mag verwachten, terwijl het TFT-kleurenscherm van 5 inch en de verlichte knoppen op het stuur ervoor zorgen dat je de bediening binnen handbereik hebt.

Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!

Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

De openingtijden zijn:
Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00  ook op afspraak)
Zaterdag 9:00 tot 16:00

Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi



  • Snelle levering en direct uit voorraad.


    incl. Afleveringskosten 2 jaar garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom! 



    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion