Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie Aprilia DORSODURO 1200
- ABS
- Gear indicator
- Stalen remleidingen
- Verstelbare hevels
Ben je klaar om de straten te veroveren met een motor die prestaties en
plezier combineert als geen ander? Deze Aprilia Dorsoduro 1200 is gebouwd
voor de rijder die houdt van pure snelheid en wendbaarheid. Met zijn
krachtige V-twin motor en sportieve rijeigenschappen levert deze machine
ongekende adrenaline, elke keer als je de weg op gaat.
- Meer dan 600 motoren op voorraad, dus altijd raak!
- Professioneel advies, samen ruim 200 jaar ervaring.
- Specialistisch werkplaatsteam, ruime bezetting snelle service.
- Tot 36 maanden garantie mogelijk*
- Aflevering februari maart april mei etc mogelijk pas betalen bij aflevering!
- Uitgebreide financierings opties*
- Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
- 10 dagen gratis All Riskverzekering**
- Wij leveren ook nieuwe motoren*
Check onze vernieuwde site voor de meest spectaculaire actie's!
Goed kleding advies nodig van iemand die rustig de tijd voor u neemt? Kom langs in de onze kledingshop en laat je adviseren door onze Margreet! Gespecialiseerd in o.a. grote en kleine maten motorkleding.
Check onze webshop met een fantastisch aanbod & sportieve prijzen. www.barbiermotorsport.nl
Barbier Motorsport
Oeveraseweg 6
7971 PA Havelte
0521-342960
Volg ons ook op:
TikTok : @barbiermotorsport
Instagram : @barbiermotorsport
Facebook : @barbiermotorsport
Pinterest : @barbiermotorsport
* Vraag naar de voorwaarden.
** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
*** Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Aprilia vier-takt lengte 90 ° V-twin, vloeistof gekoeld, dubbele bovenliggende nokkenassen met gemengde tandwiel / ketting timing-systeem en vier kleppen per cilinder. |
Boring x slag | 106|67.8 |
Cilinder inhoud | 1197 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | vier per cilinder |
Brandstof toevoer | Geïntegreerd motormanagement systeem. Injectie systeem met triple kaart Ride by Wire throttle management: Sport (S), Touring (T), Rain (R) |
Ontsteking | Digitaal elektronisch, geïntegreerd in het brandstofinjectiesysteem. |
Vermogen | 130|96|8700 |
Max. koppel | 115|7200 |
Koppeling | Meervoudige natte koppeling, hydraulisch bediend. |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 14/36 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Modulaire stalen buisframe bevestigd aan aluminium zijpanelen met een door de hoge sterkte bouten. Afneembare subframe achter. |
Vering voor | 43 mm Sachs upside-down voorvork met volledig instelbare compressie en uitgaande demping en veervoorspanning. Veerweg 160 mm. |
Vering achter | Aluminium legering swingarm Piggy-back ontwerp Sachs hydraulische schokdemper met volledig instelbare compressie en uitgaande demping en veervoorspanning. Veerweg 155 mm |
Remmen voor | Dubbele Ø 320 mm RVS zwevende schijven Brembo vier zuigers radiale remklauwen Metaal omvlochten remleiding achter:...... Ø 240 mm roestvrij stalen schijf Single zuiger Brembo remklauwen Metaal omvlochten remleiding Twee kanaals ABS met Continental Aprilia Traction Control (ATC) (specifieke versie) |
Remmen achter | |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1528 |
Lengte | 2248 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 870 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Het elektronische systeem is een perfect voorbeeld van de technologische de 65 ° V4 motor suprematie. Full Ride-by-Wire technologie elimineert alle directe verbinding tussen de gashendel en de gaskleppen, die volledig worden gecontroleerd door de nieuwste generatie Marelli controle-eenheid die ook het contact controleert en de 8 injectoren (de vier secundaire ventilator patroon injectoren die in het spel komen bij hoge belasting).
Elke bank heeft een eigen servo unit voor het bedienen van zijn twee eigen gasklephuizen alleen. Dit betekent dat de opening van de gaskleppen en als gevolg daarvan onafhankelijk van elkaar kunnen worden geregeld, afhankelijk van de hoeveelheid ingespoten brandstof. Deze oplossing, voor de eerste keer ooit toegepast in een productie-motor, opent oneindig veel mogelijkheden voor het controleren van de vermogensafgifte en werkt hand in hand met het JKP systeem.
.De transmissie is ontworpen om te voldoen aan de meest geavanceerde criteria om maximale prestaties te bieden. Dit onderstreept de race ziel van de 65 ° V4-motor, die is gekoppeld aan een cassette versnellingsbak met een wet sump smeersysteem (met olie in het carter). De natte koppeling is voorzien van een mechanisch slipper systeem voor geoptimaliseerde engine remkoppel controle en stabiliteit bij hard remmen
|
Welkom bij de gezelligste motorzaak van Drenthe!
Wij hebben ruim 500 motoren op voorraad, een mooie werkplaats en kledingafdeling. Alle merken zijn bij ons vertegenwoordigd. Voor nette motoren, scherpe prijzen en net dat stapje extra komt u naar Havelte!
| Havelte, Drenthe |
| 0521-342960 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken