Nieuwsbrief:

Stein Motoren

Is het tijd voor een andere motor, wilt u uw motor een onderhoudsbeurt geven of een reparatie laten uitvoeren? Wij zijn van alle markten thuis! Kijk gerust op de site wat ons actuele aanbod van motoren is, en wat wij voor motoren binnenkrijgen. Staat uw droommotor er niet bij? Neem dan evengoed contact met ons op. Wij zoeken dan de motor van uw dromen voor een mooie prijs! Wanneer u interesse heeft in één van de motoren, maakt u dan een afspraak om een proefrit te maken of gewoon even te kijken. Tot ziens bij Stein Motoren!
Alle motoren van Stein Motoren
17 motoren gevonden
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2019, 21500 Km
YAMAHA XVS 1300 CUSTOM
YAMAHA XVS 1300 CUSTOM
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2014, 34000 Km
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2014, 101000 Km
MV AGUSTA BRUTALE 675
MV AGUSTA BRUTALE 675
€ 5.000,- p/mnd klik hier
2013, 27000 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2024, 1500 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2017, 25000 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2017, 25000 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.500,- p/mnd klik hier
1999, 59300 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2016, 21000 Km
DUCATI MULTISTRADA 950
DUCATI MULTISTRADA 950
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2018, 60500 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2018, 34500 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2013, 29000 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2019, 39000 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 3.000,- p/mnd klik hier
2014, 42000 Km
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2020, 33000 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2016, 57000 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2013, 66000 Km
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion