Nieuwsbrief:

Simako-BDM Apeldoorn

Simako-BDM is een dealerbedrijf voor BMW Motoren met vestigingen in Elst (Gld) en Apeldoorn, de dealer voor Midden Gelderland!
Alle motoren van Simako-BDM Apeldoorn
62 motoren gevonden
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 15.450,- p/mnd klik hier
2016, 55894 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2021, 45222 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 21.450,- p/mnd klik hier
2021, 32643 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2020, 40961 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 27500 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2022, 27318 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2023, 1080 Km
Merkdealer
BMW K 1600 B
BMW K 1600 B
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2022, 7637 Km
Merkdealer
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2024, 5341 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2023, 14125 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2024, 1479 Km
Merkdealer
BMW CE 02
BMW CE 02
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2024, 512 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2022, 22400 Km
Merkdealer
BMW R 18 ROCKTANE
BMW R 18 ROCKTANE
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2023, 1521 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2021, 62000 Km
Merkdealer
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2022, 15605 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.950,- p/mnd klik hier
2023, 5198 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 27.950,- p/mnd klik hier
2023, 11334 Km
Merkdealer
BMW R 18 B
BMW R 18 B
€ 27.950,- p/mnd klik hier
2022, 3826 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2024, 9892 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion