Nieuwsbrief:

MotorCentrum Groningen

ONS BEDRIJF "Onderscheidend willen zijn in service en aanbod". Een richtinggevende uitspraak die uitstraalt dat onze diensten net even anders worden vormgegeven dan wij gewend zijn vanuit het verleden. Wij voorzien in hoogwaardig kwalitatieve producten Wij stellen de klant centraal Een breed diensten aanbod... vraag ons! ONS TEAM Kennis, Kunde en Kwaliteit Ons team bestaat uit diverse personen met allen een eigen expertise en met overlap. Dit geeft aan dat wij elkaar met weinig woorden verstaanbaar kunnen maken. Dit draagt bij aan snelle, flexibele oplossingen kunnen vinden!
Alle motoren van MotorCentrum Groningen
6 motoren gevonden
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
SUZUKI GSF 650 S BANDIT
€ 3.195,- p/mnd klik hier
2005, 37091 Km
MOTO GUZZI 1100  SPORT
MOTO GUZZI 1100 SPORT
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1995, 58271 Km
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
€ 4.500,- p/mnd klik hier
1989, 87565 Km
TRIUMPH LEGEND TT
TRIUMPH LEGEND TT
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2001, 45899 Km
SUZUKI GSX-R 750
SUZUKI GSX-R 750
€ 3.700,- p/mnd klik hier
2001, 53310 Km
TRIUMPH DAYTONA 955I
TRIUMPH DAYTONA 955I
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1999, 64349 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1992 - In 1992 verlaat de 5.000e motorfiets de fabriek. General Motors start een procedure op omtrent de naam "Bonneville" maar de advocaten sluiten een deal in naam van beide bedrijven. De Daytona 1200 wordt voorgesteld aan het publiek op de NEC show in Birmingham waarbij men een vermogen aangeeft van 147 pk, hoger dan toegestaan op de Britse wegen. In de jaren die volgen timmert Triumph enorm aan de weg. Men introduceert sterke modellen, opent een 400.000 m2 grote productie-unit in Canada en verovert vele harten door gedurfd de Thunderbird aan te bieden. De caferacer Speed Triple, de snelle Daytona 900, de Tiger met zijn kunststof brandstoftank maar ook de Trophy, Adventurer en de Sprint.
© 2000 - 2024 Motoroccasion