Nieuwsbrief:

Motoclassics

Welkom bij Motoclassics, het motorfietsbedrijf dat gespecialiseerd is in klassieke motoren.. Om direct naar het overzicht van onze voorraad te gaan, klik dan hier. Op zoek naar iets bijzonders? Kijk dan eens bij onze classics!
Alle motoren van Motoclassics
16 motoren gevonden
YAMAHA SRX 250
YAMAHA SRX 250
€ 2.500,- p/mnd klik hier
1987, 23135 Km
BMW R 80 RS
BMW R 80 RS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
1980, 12812 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 5.500,- p/mnd klik hier
1997, 26802 Km
DUCATI 600 SL PANTAH
DUCATI 600 SL PANTAH
€ 8.500,- p/mnd klik hier
1981, 57326 Km
BMW R 100 RS
BMW R 100 RS
€ 9.990,- p/mnd klik hier
1989, 15493 Km
MOTO GUZZI 850 LE MANS 3
MOTO GUZZI 850 LE MANS 3
€ 7.000,- p/mnd klik hier
1985, 82510 Km
BMW K 100
BMW K 100
€ 4.500,- p/mnd klik hier
1984, 60899 Km
BSA GOLDEN FLASH
BSA GOLDEN FLASH
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1953, 145 Km
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
1993, 69065 Km
KAWASAKI ZEPHYR 1100
KAWASAKI ZEPHYR 1100
€ 5.500,- p/mnd klik hier
1993, 20617 Mls
CONDOR A 350
CONDOR A 350
€ 4.990,- p/mnd klik hier
1976, 25898 Km
NORTON COMMANDO 961 SPORT
NORTON COMMANDO 961 SPORT
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2015, 5960 Mls
MZ SKORPION SPORT
MZ SKORPION SPORT
€ 5.000,- p/mnd klik hier
1998, 4147 Km
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2015, 9276 Km
DUCATI SPORT 1000
DUCATI SPORT 1000
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2010, 51533 Km
BMW R 100 RS
BMW R 100 RS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1979, 36963 Km
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion