Nieuwsbrief:

Leidse Motoren

Waar passie en prestatie samenkomen Bij Leidse Motoren geloven we dat rijden meer is dan alleen een manier van verplaatsen het is een lifestyle. Onze passie voor motoren drijft ons om alleen het beste aan te bieden, van hoogwaardige motoren tot deskundige onderhoudsdiensten. Hier vind je een plek waar prestatie en betrouwbaarheid elkaar ontmoeten, zodat jij elke rit met vertrouwen en plezier kunt beleven. Of je nu een doorgewinterde rijder bent of net begint, Leidse Motoren biedt alles wat je nodig hebt om jouw passie voor motoren tot leven te brengen. Ontdek de kracht van rijden bij Leidse Motoren!
Alle motoren van Leidse Motoren
8 motoren gevonden
YAMAHA MT 09
YAMAHA MT 09
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2023, 11250 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 9.800,- p/mnd klik hier
2023, 4810 Km
BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2018, 19365 Km
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2021, 13595 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 9.300,- p/mnd klik hier
2019, 13204 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.900,- p/mnd klik hier
2022, 17446 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2021, 16200 Km
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 14.500,- p/mnd klik hier
2023, 5809 Km
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion