Nieuwsbrief:

Klijnstra Motoren

Als professioneel bedrijf specialiseert Klijnstra Motoren zich in de modernste technieken die toepasbaar zijn op elk type motorfiets. Wij investeren in kennis en de nieuwste apparatuur zodat u veilig en probleemloos de weg op kunt. Het is de grote passie voor motorfietsen en de techniek die maakt dat wij streven naar perfectie. Wij begrijpen de sterke emotionele band tussen iedere motorrijder en zijn machine. Onze werkwijze is dan ook betrokkenheid en maatwerk, waarbij het contact met de klant nadrukkelijk voorop staat. Onderhoud, reparatie, tuning, revisie en schadeherstel van motoren, scooters en quads. Verkoop van motoren en accessoires. Officieel Dynojet Tuningcenter en Powervisioncenter en erkend Powercommander dealer.
Alle motoren van Klijnstra Motoren
6 motoren gevonden
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 1.650,- p/mnd klik hier
1999, 59950 Km
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 12.500,- p/mnd klik hier
2010, 38000 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2002, 35000 Km
TRIUMPH TIGER EXPLORER XCA
TRIUMPH TIGER EXPLORER XCA
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2017, 55000 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC ABS
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC ABS
€ 9.500,- p/mnd klik hier
2010, 13850 Km
HONDA CB 750 SEVEN FIFTY
HONDA CB 750 SEVEN FIFTY
€ 1.600,- p/mnd klik hier
1996, 43500 Km
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion