Loek Bodelier is al meer dan 30 jaar betrokken bij motoren. Na zijn race carrière heeft hij zich toegelegd op de handel in motoren. Zijn passie is dan ook motoren en motoren, de motoren die worden zijn dan ook door hem gecontroleerd en verkoop gereed gemaakt.
Wij heten u dan ook van harte welkom in de motorzaak voor een persoonlijk advies voor u als motorliefhebber. Wij staan u bij, bij het adviseren van de juiste aankoop van uw motoren. Verder staan we klaar voor onderhoud en of reparatie .
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine.
Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven.
Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.