Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 600 - 2001

Garantie: Nee
42972 Km
BLAUW
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
suzuki - gsx-r-600
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Suzuki GSX R 600, Perfect onderhouden !!


- Kenteken: MF-LF-74
- Merk: Suzuki
- Model: Sport
- Tellerstand: 42972 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2001
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 600 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: N723
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 181 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Exterieur

- Duo Seat
- Tankpad
- Valnokken

Overige

- Laser Hotcam uitlaat


In nette staat verkerende en goed onderhouden Suzuki GSX-R 600. Deze GSX-R heeft diverse fraaie opties !!! Lichte krassen op de tank

Prijs is een zo meenemen prijs. Eventueel rijklaar maken inclusief garantie kost € 250,- extra.

De V-Strom Specialist is 7 dagen & 7 avonden per week geopend op afspraak !!

Altijd 30 Suzuki V-Strom's op voorraad !!!!

Vragen ? Bel Niels: 06-13355284 !

Tot ziens in onze showroom ! De koffie staat klaar.

www.vstromspecialist.nl

V-Strom Specialist
De Drie Kronen 1
1601 MT Enkhuizen
0613355284
verkoop@vstromspecialist.nl

www.vstromspecialist.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Duo Seat, Laser Hotcam uitlaat, Tankpad, Valnokken




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
V-Strom Specialist
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2024 Motoroccasion