Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

KAWASAKI  Z1000 - 2016

Garantie: Ja
20697 Km
WIT
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Mooie dikke beuker voorzien van ruitje, Akrapovic, korte kentekenplaathouder, bar end mirrors, etc.

= Bedrijfsinformatie =

Van de Kuinder Motoren staat voor:

* Meer dan 95 jaar ervaring met motoren.
* Exclusief Yamaha dealer voor midden Nederland.
* Snelle onderdelen levering.
* Onderhoud aan alle Japanse merken.
* Schadetaxatie en reparatie.
* Verkoop, inkoop en inruil mogelijk.
* 5 dagen per week geopend.
* vervangend vervoer bij onderhoud mogelijk.
* Al ruim 80 jaar Bovag dealer.

van de Kuinder Motoren
Verlengde Zuiderloswal 27
1216BW Hilversum
035-6214727
info@vandekuinder.nl

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen, volle tank, Bovag* garantie en een technische controle van de motor.
Een onderhoudsbeurt is in overleg en tegen meerprijs mogelijk.
Proefrit maken? Onze motoren zijn zorgvuldig geselecteerd en in showroom conditie gebracht. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.
Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van de Kuinder Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2024 Motoroccasion