Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 1000 SX ABS - 2019

Garantie: Ja
30507 Km
GROEN
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer mooie Kawasaki Z 1000 SX met ABS van het bouwjaar 2019 en met een kilometerstand van 30.507 km.


  • + 10 dagen gratis verzekering via ons bij Zelfverzekerd Motorrijden.
    + Inruil en financiering mogelijk.

    Bij eventuele vragen kunt u het beste
    even bellen met: 0629049930 / 033 2853828

    Brouwer Motorsport is al jaren actief in de motorwereld. In onze grote showroom vind je alles voor de motorrijder. Wij hebben veel jonge gebruikte motoren. ook staan er bij ons meerdere oldtimer motoren en bromfietsen. naast motoren hebben wij ook een grote kleding outlet hier vind u ook nieuwe collecties voor outlet prijzen.

    Wij  verwelkomen u graag bij ons in de showroom!

    Met vriendelijke groet,
    Team Brouwer Motorsport

    Hierbij onze openingstijden:
    Ma: 09:00 - 18:00
    Di:   09:00 - 18:00
    Wo: 09:00 - 18:00
    Do:  09:00 - 18:00
    Vr:   09:00 - 18:00
    Za:  09:00 - 16:00
    Buiten deze openingstijden zijn wij op afspraak geopend.

    Brouwer Motorsport
    Patroonstraat 3
    3861 RN Nijkerk
    www.brouwermotorsport.nl/






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brouwer Motorsport Nijkerk
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion