Nieuwsbrief:

Van Sleeuwen Motoren

Welkom bij van Sleeuwen Motoren. In de winkel een groot aanbod van nieuwe en gebruikte motoren. Officieel motor dealer YAMAHA Officieel scooter dealer SUZUKI, HONDA en YAMAHA Inbouw station S.C.M. motor alarm. Ook voor onderdelen kunt u in ons magazijn terecht.
Alle motoren van Van Sleeuwen Motoren
107 motoren gevonden
YAMAHA FZ 6 FAZER ABS
YAMAHA FZ 6 FAZER ABS
2008, 90836 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 7 GT
YAMAHA TRACER 7 GT
€ 11.899,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRACER 9 GT
YAMAHA TRACER 9 GT
€ 18.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRACER 9 GT
YAMAHA TRACER 9 GT
€ 18.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 14.499,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
Merkdealer
YAMAHA YZ 250
YAMAHA YZ 250
€ 9.090,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2021, 24075 Km
Merkdealer
YAMAHA XT 1200 Z SUPER TENERE EXPLORER
YAMAHA XT 1200 Z SUPER TENERE EXPLORER
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2011, 128500 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 09
YAMAHA MT 09
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2014, 29087 Km
Merkdealer
HONDA VT 800 C SHADOW
HONDA VT 800 C SHADOW
1988, 10967 Mls
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 12.499,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
Merkdealer
YAMAHA FZ 6 S FAZER
YAMAHA FZ 6 S FAZER
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2006, 38760 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 600 A
SUZUKI GSR 600 A
€ 4.250,- € 4.495,- p/mnd klik hier
2010, 55000 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2000, 36165 Km
Merkdealer
YAMAHA FZ 6 N FAZER
YAMAHA FZ 6 N FAZER
€ 4.399,- p/mnd klik hier
2007, 37844 Km
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 11.899,- p/mnd klik hier
2021, 3895 Km
Merkdealer
HONDA CB 600 S
HONDA CB 600 S
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2003, 65905 Km
SUZUKI SV 650
SUZUKI SV 650
€ 6.495,- p/mnd klik hier
2020, 14550 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2017, 11336 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2023, 5736 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2024 Motoroccasion