Nieuwsbrief:

Van Sleeuwen Motoren

Welkom bij van Sleeuwen Motoren. In de winkel een groot aanbod van nieuwe en gebruikte motoren. Officieel motor dealer YAMAHA Officieel scooter dealer SUZUKI, HONDA en YAMAHA Inbouw station S.C.M. motor alarm. Ook voor onderdelen kunt u in ons magazijn terecht.
Alle motoren van Van Sleeuwen Motoren
103 motoren gevonden
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
2024, 24500 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
2016, 35000 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 700 X MAXIM
YAMAHA XJ 700 X MAXIM
1985, 30144 Km
Merkdealer
YAMAHA XT 660 Z TENERE
YAMAHA XT 660 Z TENERE
1999, 85367 Km
Merkdealer
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2008, 45075 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2019, 43705 Km
Merkdealer
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2019, 33150 Km
YAMAHA MT 07 Y-AMT
YAMAHA MT 07 Y-AMT
€ 9.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 4.999,- € 5.499,- p/mnd klik hier
2020, 46731 Km
Merkdealer
HONDA CRF 250 L
HONDA CRF 250 L
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2020, 25490 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 12.099,- p/mnd klik hier
2021,
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 16.999,- € 18.699,- p/mnd klik hier
2022,
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 12.099,- p/mnd klik hier
2020, 36000 Km
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 11.899,- p/mnd klik hier
2021, 14419 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10
YAMAHA MT 10
€ 18.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2021, 25688 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 125 LEGACY
YAMAHA XSR 125 LEGACY
€ 5.799,- € 6.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA WR 450 F
YAMAHA WR 450 F
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2022,
Merkdealer
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2023, 11590 Km
Merkdealer
HONDA NC 750 X DCT
HONDA NC 750 X DCT
€ 8.750,- € 8.990,- p/mnd klik hier
2021, 7545 Km
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion