Nieuwsbrief:

South-East Motorcycles

Welkom bij South-Eastmotorcycles. South-eastmotorcycles straalt Harley-Davidson uit!! De winkel, de inrichting, de professionele werkplaats en een enthousiast team. Bij ons kun je terecht voor het echte Harley-Davidson gevoel. Jouw Harley-Davidson is onze passie!! Bij ons vindt je gebruikte Harley-Davidson motoren, nieuw, customizing, alle parts, reparatie en vakkundig spuitwerk. Veel plezier op onze site en tot snel in onze shop.
Alle motoren van South-East Motorcycles
47 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
2009, 34200 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2005, 61500 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
€ 19.900,- p/mnd klik hier
2008, 56500 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2000, 12400 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXFB
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2015, 40600 Km
HARLEY-DAVIDSON FORTY-EIGHT
HARLEY-DAVIDSON FORTY-EIGHT
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2014, 5680 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2005, 20300 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2000, 31600 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 10.900,- p/mnd klik hier
2012, 24900 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER LOW XL 1200 L
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER LOW XL 1200 L
€ 9.900,- p/mnd klik hier
2009, 14620 Km
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER CLASSIC FLSTSCI SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER CLASSIC FLSTSCI SOFTAIL
€ 19.900,- p/mnd klik hier
2005, 23500 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM  XL 53 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 53 C
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2004, 18900 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLSTNI
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLSTNI
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2007, 42000 Km
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
€ 15.900,- p/mnd klik hier
2000, 28800 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
€ 14.400,- p/mnd klik hier
2013, 4900 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2006, 37800 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2003, 37000 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2005, 58500 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2001, 27000 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 17.950,- p/mnd klik hier
1992, 21000 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2024 Motoroccasion