Nieuwsbrief:

SDF Motoren

SDF Motoren is een kleinschalige motorzaak in Tilburg met een snel wisselend en betaalbaar aanbod van gebruikte motoren. Door de goede samenwerking en een breed netwerk is er altijd een motor voor u beschikbaar. SDF Motoren is op afspraak geopend, ook in de avonduren en weekend. WAAROM SDF MOTOREN? Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding Selectieve inkoop Snel wisselend aanbod, scherpe prijzen Geen kosten rijklaar maken Geen afleverkosten Goede samenwerking en breed netwerk Gespecialiseerd in bemiddeling  
Alle motoren van SDF Motoren
16 motoren gevonden
HONDA CBR 1100  XX SUPER BLACKBIRD
HONDA CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
€ 3.780,- p/mnd klik hier
2004, 74000 Km
BMW R 1200 R ABS
BMW R 1200 R ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2008, 63500 Km
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 12.175,- p/mnd klik hier
2016, 38900 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS TOURER
KAWASAKI VERSYS 650 ABS TOURER
€ 7.749,- p/mnd klik hier
2021, 19000 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 4.949,- p/mnd klik hier
2013, 15900 Km
BMW R 1200 R ABS
BMW R 1200 R ABS
€ 7.350,- p/mnd klik hier
2011, 66300 Km
YAMAHA X MAX 300
YAMAHA X MAX 300
€ 5.190,- p/mnd klik hier
2018, 10200 Km
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
€ 8.895,- p/mnd klik hier
2013, 54000 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 8.640,- p/mnd klik hier
2008, 24312 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
€ 14.650,- p/mnd klik hier
2015, 42295 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.595,- p/mnd klik hier
2012, 39000 Km
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
€ 8.590,- p/mnd klik hier
2010, 58000 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 11.650,- p/mnd klik hier
2013, 53000 Km
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
€ 8.795,- p/mnd klik hier
2011, 65900 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS TOURING
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS TOURING
€ 7.725,- p/mnd klik hier
2018, 30400 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC
TRIUMPH TIGER 800 XC
€ 6.895,- p/mnd klik hier
2011, 41000 Km
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion