Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TROPHY 900 - 1997

Garantie: Ja
28505 Km
RACING GREEN
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
triumph - trophy-900
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1997

Ingeruild deze zeer goed onderhouden en in een mooie staat verkerende Triumph Trophy 900 in de kleur Racing Green van 1997 met slechts 28505 km op de teller af gelezen.

Wij verkopen tegen handelsprijzen en geven dan ook geen garantie.
Genoemde prijzen zijn handeslprijzen en geen normale verkoopprijzen inclusief garantie.

U kunt contact opnemen via 074-2040740 of info@oudemonninkmotors.nl

Onze webshop : www.harleyoudemonninkonline.nl
Website : www.oudemonninkmotors.nl ook voor het huren van een Harley-Davidson.

Openingstijden:
09.00 - 18.00u. dinsdag t/m vrijdag
09.00 - 16.00u. zaterdag

HARLEY-DAVIDSON OUDE MONNINK MOTORS HENGELO
Rientjesoven 18
7622 HG Borne 074-2040740

NAVIGATIE ADRES: Amerikalaan Hengelo
----3100 m2 H-D Fun-----

Voor meer info of vragen mail naar : info@oudemonninkmotors.nl

Wij gevestigd op de Veldkamp in Borne/Hengelo in het verlengde van Bauhaus en de Ikea en aan de autosnelweg a1

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oude Monnink Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van PIAGGIO
© 2000 - 2024 Motoroccasion