Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  INTERCEPTOR 650 - 2019

16975 Km
Zwart
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
royal-enfield - interceptor-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.


  • PRIVATE LEASE BIJ AXELSBIKESHOP

    Private Lease is te vergelijken met het huren van een motor. Je sluit een overeenkomst af voor een vooraf bepaalde periode en een verwacht aantal te rijden kilometers. Aan het einde van de overeenkomst lever je de motor gewoon weer in. Het risico van eventuele onderhoudskosten en een restwaarde aan het einde van het contract is voor ons. Wil je de motor alsnog zelf overnemen, dan kan dat altijd. Zo kom je nooit voor onverwachte kosten te staan.


    Als je bij ons een Lease-contract afsluit zijn daar de volgende kosten bij inbegrepen:
    Afschrijving
    Afleverkosten
    Schade & reparatie
    Wegenbelasting
    All-risk verzekering
    Pechhulp
    Banden
    Onderhoud bij jouw merkdealer

    Dus een all-in abonnement, jij betaald enkel de brandstof!

    Persoonlijk advies? Wij helpen u graag.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ROYAL ENFIELD
© 2000 - 2024 Motoroccasion