Nieuwsbrief:

KTM  890 DUKE R - 2021

15000 Km
Wit/zwart/oranje
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
KTM DUKE 890 R akrapovic +techpack
BOUWJAAR:2021
KM STAND:15000
GARANTIE:JA

KTM DUKE 890 R met mega veel opties en ready 2 race
akrapovich 
korte kenteken plaathouder
Ktm rizoma knipperlichten
Powerparts hendels
Techpack en track pack
End bar mirrors
KTM Handvat verwarming
Mono seat
Bobbins
Cnc powerparts.
Powerparts zadel.
Powerparts stuur
Motor verkeerd in keurige staat en wordt afgeleverd met garantie van 6 maanden.
 
  • Heb je interesse of vragen over deze motor neem dan contact op met:
    Zwaan Motorsport.
    Emmeloord Ecopark
    Info@zwaanmotorsport.nl
    Tel nr:0649310717

    aflevering aan huis mogelijk
    Inruil van motorfietsen mogelijk 

    Alle motoren worden geleverd met tien dagen gratis allrisk verzekering!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Zwaan Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion