Nieuwsbrief:

KRÄMER  EVO2 690S - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
kramer - evo2-690s
kramer - evo2-690s
kramer - evo2-690s
kramer - evo2-690s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De lichtste Krämer sportmotor, ééncilinder, als eerste opstap naar de motorsport wereld.

De Krämer EVO2-690S is de racemotorfiets voor alle motorsportfans die aan de slag willen op het circuit of zich met het ‘Reduce to the Max’-concept volledig willen concentreren op de basisprincipes van eencilinderprestaties. Het S-model van de EVO2-serie schittert met een sterke prijs-prestatieverhouding en biedt technisch alles wat je nodig hebt voor het grootste rijplezier op het circuit - zonder je te overweldigen met te veel technische opties.

Leren racen is nog nooit zo leuk geweest!

Engine:KTM single cylinder 690cc
Performance:80 PS
Weight:125 kg
Dash:KOSO
Front brake disc:1x 320mm semi floating
Rear brake disc:1x 220mm fully floating
Brake system:Brembo
Front brake caliper:Brembo M50
Rear brake caliper:Formula 4 Piston
Rims:Cast aluminum rims 3,5 "x17" & 5 "x17"
Tires:Bridgestone
Exhaust:Stainless Steel Racing Exhaust [103 dBA]
Triple clamp:CNC triple clamps with offset adjustment 26 & 28 mm
Fork:WP Open cartridge
Shock:WP shock with KMC setting [fully adjustable]
Chain:520 DID
Fairing material:GRP with carbon/Kevlar reinforcement (white gelcoat finish)
Steering damper:Hyper Pro RCS
Handlebars:CNC handlebars with interchangeable tubes
Tank:self-supporting rear made of XPE [12 liters]
Frame:25CrMo4 steel trellis tube
Quickshifter:Optional
Air filter:Racing DNA
Frame crash pads
E-Starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ZERO
© 2000 - 2025 Motoroccasion