Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 KZ - 1979

Garantie: Ja
44795 Km
BLAUW
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
honda - cb-750-kz
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 20480

Honda CB750KZ.

Een leuke Klassieker van Honda. Optisch zeer netjes. Echt iets voor een liefhebber.
€ 1.940,- is de prijs inclusief een Bovag check.

Een tijdloze klassieker die de essentie van motorplezier belichaamt. De Honda CB750KZ, met zijn iconische vier-in-lijn motor, biedt een krachtige en soepele rijervaring, perfect voor zowel ontspannen toertochten als sportief rijden. Zijn robuuste design, gecombineerd met een karakteristiek uitlaatgeluid, maakt deze motor tot een echte liefhebbersmachine. Betrouwbaarheid en onderhoudsvriendelijkheid staan centraal, waardoor de CB750KZ niet alleen een genot is om te rijden, maar ook een waardevolle toevoeging voor verzamelaars en liefhebbers van vintage motoren. Een eerbetoon aan Honda’s rijke motorhistorie!

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Ten Kate Motoren

Aan de Rollecate 55 in Nieuwleusen, net onder de rook van Zwolle, vind je onze motorzaak met een rijke historie in de motorwereld.

Motorrijden is onze passie en die delen we maar al te graag met jou. We vinden het belangrijk om jouw wensen en behoeften goed te begrijpen, zodat we jou de motor van je dromen kunnen aanbieden. Doordat we officieel Honda-dealer zijn, tref je in onze ruime showroom altijd de nieuwste Honda-motorfietsen aan. Daarnaast ruilen we ook graag motoren in, waardoor we ook een groot aanbod occasions hebben staan van diverse merken. Dankzij onze vijf-sterren Bovag-status, leveren we je nieuwe motor af via de geldende Bovag-norm en profiteer je van Bovag-garantie.

Verder hebben we in onze motorzaak een eigen onderdelenmagazijn en werkplaats. Hier voeren onze ervaren monteurs talloze onderhoudsbeurten en reparaties uit. Dit uiteraard met de grootst mogelijke zorg. Bovendien hebben we op de eerste verdieping een ruime kledingafdeling van ruim 1250m2 waar grote merken als Alpinestars en Dainese goed vertegenwoordigd zijn.

Aan de achterkant van ons pand vind je de tuning- en raceafdeling. Ons raceteam heeft door de jaren heen in totaal twaalf wereldtitels in de World Superbike en World Supersport behaald. Dus ook voor al je vragen op het gebied van racing of tuning, ben je bij Ten Kate Motoren aan het juiste adres.

Tot ziens in Nieuwleusen!
  • DISCLAIMER
    Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke aandacht wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen en dit te controleren bij de bezichtiging van de motor.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ten Kate Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion