Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER FULL THROTTLE - 2016

Garantie: Ja
13021 Km
ZWART
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2016

Ben je op zoek naar een unieke en sportieve motor? Deze Ducati Scrambler Full Throttle is nieuw Nederlands geleverd en heeft slechts 12500 kilometer gereden. Met zijn opvallende zwart-gele kleurcombinatie en volledige Termignoni uitlaat systeem trekt deze motor gegarandeerd de aandacht.

Deze Scrambler Full Throttle verkeert in uitstekende staat en biedt een geweldige rijervaring dankzij de krachtige motor en het hoogwaardige uitlaatsysteem. De motor is altijd goed onderhouden en heeft minimale kilometers op de teller, wat zorgt voor een bijna nieuwe rijervaring.

Aan extra's kun je op deze machine terug verwachten:

- Termignoni uitlaatsysteem
- Winderscherm
- Handvatverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2024 Motoroccasion